بــבبَـפֿـتــے ...

بــבبَـפֿـتــے ...

 

بــבبَـפֿـتــے اَز اونجـآیـے شُـروعـ مـے شـہ

ڪــہ بــه ڪَـسےلَبـפֿـنــב بزَنــے

ڪــہ ارزشــ " لَـگـב زבَטּ " هَمـ نـבآرـــہ

 



نظرات شما عزیزان:

هی رفیق باتوام
ساعت17:48---22 مرداد 1393
بدبختی از اونجایی شروع شد که بر هرکی گفتم نوکرتم واقعا فک کرد اربابهـ ...ههــ

reza
ساعت15:46---18 مرداد 1393
اگر شکستن قلب و غرور، صدا داشت؛
عاشقان، سکوت شب را ویران میکردند.


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت11:43---23 تير 1393
چه فرقی میکند چه کسی عاشق تر است؟

مسئله این است که آخر این بازی

تو سهم من نیستی …


MAHTAB
ساعت14:18---15 تير 1393


میدانم !

دیگر برای من نیستی !

اما ....

دلی که تنگ باشد این حرفها را نمیفهمد...


نــ♥ــفــ♥ــس
ساعت19:10---11 تير 1393
خسته ام …

از تـــــو نوشتن …

کمی از خود می نویسم …

این منم که دوستت دارم


سارا
ساعت2:19---10 تير 1393
خاطـــــــــــرات بی هــــــــوا می آیند
گاهی وســـــــــط یک فــــــــــکر
گاهی وسط خــــــــــیابان
ســـــــــــردت میکنند؛ داغـــــــــت میکنند
خاطـــــــــرات تمـــــــــام نمیشوند
تمامـــــــــت میکنند


:·•●’✿ᗩᔕᗩﬡᗩ✿‘●•·
ساعت21:09---9 تير 1393
misi ke sar zadi linkidamet

نازنین
ساعت14:19---9 تير 1393
من اگر عاشقانه می نویسم…
نه عاشقـم !، نه شکست خورده …
فقط می نویسم تا عشق یاد قلبم بمانـد …!
در ایـن ژرفای دل کندن ها و عادت ها و هوس ها ،
فقـط تمـرین آدم بـودن میکنم …


arezo
ساعت18:52---8 تير 1393
eelaaaaahiiiiiiiiii

مهدی
ساعت12:38---5 تير 1393
تمام شعرهاي
عاشقانه جهان
شبيه تواند!
تو اما،
پشت استعاره اي ايستاده اي
كه به ذهن هيچ شاعري نخواهد رسيد


رز سیاه
ساعت18:56---4 تير 1393

ضربان قلب من :
با تو : _\/_\/_\/_
دور از تو : _\ _\_
بدون تو : _______


Ali --- پــــــــــادشاه تنهایـــــــــــے
ساعت13:06---3 تير 1393
ممنونم که میای ........

من کردم سفر ....
واسه عاشقی کردم خطر .......

همیشه بیا و نظر بده


alone
ساعت12:03---3 تير 1393
تنهــــایــی یعـــنی:

ساعـــت هــا ســـَرت را روی میـــز بگـــذاری،

و بیـــن ایـــن همـــه آدمـــ کهــ کنـــارت هســـتند،

کســــی حـــتی نگـــوید: "چه مرگت است؟"


ترلان
ساعت15:47---2 تير 1393
صـــدایت را کــم دارم...

نگــاهت را کــم دارم...

بــرای خندیــدن هــوایت را کــم دارم...

نباشــی یـادم نیسـت کجــای ایـن دنیــا هستــم...

نباشــی احساســم دربـدر میشــود...

غــرورم از ایــن هـم شکستــه تر میشــود...

نبودنــت بـد نیســت که ... بدتـــرین چیــز اسـت...


علی دهقان
ساعت13:18---2 تير 1393
دوست داشتن یه نفر دیوونگیه، دوست داشته شدن توسط یه نفر یک هدیه ست دوست داشتن کسی که دوست داره وظیفست، اما دوست داشته شدن توسط کسی که دوسش داری زندگیه .

رز سیاه
ساعت22:51---1 تير 1393
کاش نی لبکی بودم که هنگام نواختن, لب هایت را هزار بار می بوسیدم
کاش تاری بودم که تودر آغوش می گیری تا بنوازی
ومن نغمه های عاشقانه ام را برایت می سرودم
کاش پیانویی بودم که تنم در حسرت لمس انگشتانت نبود
ودر هرنت برایت می خواندم که بیرحمانه عاشقت هستم


شیرین عسل
ساعت17:50---1 تير 1393
ارامش وجود من بودن در اغوش دخترانه ات است عشقه من . . .
بگذار حسودان هر چه میخواهند بگویند . . .
بی تو و عشق تو تمام دنیا جهنمه


سارا
ساعت15:34---30 خرداد 1393
چــِــقــَـدر بـــــآیــَـد بــُــگـــَـذَرَد ؟؟؟

تـــــآ مــَـن دَر مـــُـــرورِ خــــآطــِــرآتــَـــمـــ

وَقـــــتــی اَز کــِــنــارِ تــُــو رَد مــــی شـــَــوَمــــ .

تــَــنــَـمــــ نــَـــلــَـــرزَد …

بــــُـــغـــضــَــمــــ نــَــگـــــیــرَد …


شیرین عسل
ساعت20:17---29 خرداد 1393
شبه انسان...



حیوانی را دیدم که چقدر به انسان شبیه بود

با دقت که نگاه کردم

دیدم زمین را جانورانی بی شمار ،

شبه انسان فرا گرفته است_

که کمتر چشمی می تواند_

آنها را با انسان واقعی فرق گذارد

و گویی دیگر خبری از انسان نیست

و من با وحشت ،

از این جنگل گریختم....


ترلان
ساعت21:42---28 خرداد 1393
به سلامتی رفیقی



که از پشت خنجر خورد ولی برگشت و



گفت: بیخیال رفیق!



میدونم نشناختی...


شیرین عسل
ساعت11:09---27 خرداد 1393
چـه زیبــاست وقتـی میفهمـی کسـی زیــر ایـن گنــبد کبــود
انتظــارت را میـکشـــــد چــه شیرین اســـــت
طعــم پیامکی کــه میگـــوید :

" کجایـی نگران شدم "


شیرین عسل
ساعت9:28---27 خرداد 1393
در روز عشاق برای دوستت کارتی بفرست..
و روی آن بنویس..

از طرف کسی که فکر میکند تو بی نظیری…


reyhane
ساعت4:44---27 خرداد 1393

خیالـت راحـت باشـد , چیــزی نشـده
یک شکسـت عاطفـی سـاده ؛
دوستـش داشتـم , دوستـم داشت
دوستـش دارم , دیگـر دوستــم نـدارد
مانـــــده ام , رفتـــــهـ ...


nanaz
ساعت22:26---26 خرداد 1393
خداوندا
هر خریتی را تجربه کردیم به جز(خرپولی)آنرا به ما عطا فرما!!!
بلند بگو آمین.


خودمون
ساعت15:03---26 خرداد 1393
عاطی خانوم هستی برای تبادل بنر؟

شیرین عسل
ساعت12:17---26 خرداد 1393
چگونه می شود از تو گذر کرد
چگونه می شود بی تو سحر کرد
چگونه می توان هزر کرد از دیوانگی
چگونه می توان عاشق نماند بر این زندگی
تو چه شوری؟ .....تو چه عشقی؟.....
تو همان جان وبهشتی
تو به لطافت بهاری، تو معنی تمام واژه هایی
تو همان تک نفس مانده به جانی
تو رفیقی....تو عزیزی....
تو همان جلوه ی زیبای خیالی
تو چه سان می گذری؟..
تو همان حس زیبا و قدیسی
تو بمان با دل من.....
تو بهانه ی دل و عشقی....


♥پسرک♥
ساعت20:43---25 خرداد 1393
دقیقا

شیرین عسل
ساعت19:12---25 خرداد 1393
مدام گفتی خیالت تخت من وفادارم

و من چه ساده لوحانه خیالم را تختی کردم

برای عشق بازی تو با دیگری…


شیرین عسل
ساعت18:58---25 خرداد 1393
از یک عاشقِ شکست خورده پرسیدم :

بزرگ ترین اشتباه؟

گفت: عاشق شدن ...

گفتم: بزرگ ترین شکست؟

گفت: شکستِ عشق ...

گفتم: بزرگ ترین درد؟

گفت: از چشمِ معشوق افتادن ...

گفتم: بزرگ ترین غصه؟

گفت: یک روز چشم هایمعشوق رو ندیدن ...

گفتم: بزرگ ترین ماتم؟

گفت: در عزای معشوق نشستن ...

گفتم: قشنگ ترین عشق؟

گفت: شیرین و فرهاد ...

گفتم: زیباترین لحظه؟

گفت: در کنارِ معشوق بودن ...

گفتم: بزرگ ترین رویا؟

گفت: به معشوق رسیدن ...

پرسیدم: بزرگ ترین آرزوت؟

اشک توی چشماش حلقه زد و با نگاهی سرد گفت :

مرگ....


شیرین عسل
ساعت17:59---25 خرداد 1393
‎ای کاش بال میداشتم تا به اوج آسمان میرسیدم تا کسی را که با من بی وفایی کرده بود فراموش میکردم

بهزاد
ساعت13:25---25 خرداد 1393
گـیـــریــم تـمـآم دنـیـآ بـگـویـنــد مـآ مـآل هــم نـیـسـتـیــم . . .


مــآ بـه درد هـم نـمــیـخـوریـم !


گـیـــرم بـرآی زیـر یـک سـقـف رفـتـن


عـشـق ، آخـریـن مـعـیـآر ایـن جـمـآعــت بــآشـد


گـیـــریــم دوسـت داشـتـن بـدون سـنـد حـرآم بـاشـد ! عـجـیـب بـاشـد بـآور نـکـردنـی بـآشـد .


گـیـــرم تـآ آخـر عـمـر تـنـهـآ بـمـآنـم...گيريم هــرگـز دسـتـآنـت در دسـتـآنـم قـفـل نـشـود...


مـــــــــَـــــــن امـآ . . .


گـیـــر ایـن گـیـــــرهـــــــــــــآ نــیـسـتــم !


مـــــــــَـــــــن تــآ ابـد


گـیـــر چــشـــمـآن تــوام . . . !


گـیـــر دوســت دآشـتـــنــت . . . !


مئچان(مهدی)
ساعت13:18---25 خرداد 1393
چقَـבر پــَـر می ڪِشَـב دلـَـ♥ــمـ (●)

♥ بـﮧ هــَـ♥ــوآی تـُـو (●)

♥ اِنگـــآر تَمـآمـِ پـَرَنـבه ـهآی جَهـآטּ בر قـَلبـ♥ـَمـ (●)

♥ آشیــ♥ـآنـِـﮧ ڪَرבه اَنـב (●)


مئچان(مهدی)
ساعت13:17---25 خرداد 1393

مــــی خواهم شاد باشم!

نه یـــــک روز

بلـــکه هـــزاران ســــــــال..

مــی خواهم آواز شــاد بودنم چنان در شـــهر بپیچد که رو سیـــاه شوند

آنــــــان که ســـــــر غمــــگین کردنم شرط بســــته اند!


❖ بـے נڵ ❖
ساعت23:39---24 خرداد 1393
upaaaaaaaaaaaam

انوشا
ساعت20:07---24 خرداد 1393
سلام ممنون به من سرزدی.وب زیبایی داری
لینک شدی


نازنین
ساعت14:22---24 خرداد 1393
لایک

key1 :'(
ساعت10:53---24 خرداد 1393
به خاطراتــــــــــت بگــــــو اینقــــــدر جلــــــوی دســـــت و پا

نباشـــــند!!

دیروز یکــــــــبار دیگــــــر جلـــــــوی همان نیمــــــــــــکت همیشگــــــی زمــــــین خوردمــــــ!


ترلان
ساعت0:51---24 خرداد 1393

تقصیر از “من” است … آن زمان که گفتی …
قول بده همیشه” کنارم” بمانی …
یادم رفت
بپرسم … ک
نار “خودت” یا” خاطره هایت”…؟!


ali
ساعت23:27---23 خرداد 1393
ممنون ....... سعی میکنم زیاد سر بزنم

ali
ساعت20:31---23 خرداد 1393
وبلاگ تو هم خیلی عالیه مخصوصا عکسات و قالبت هم عالیه .......... با تبادل لینک هم موافقم من تورو لینکت کردم تو هم منو بلینک ........


مئچان(مهدی)
ساعت15:47---23 خرداد 1393

بوسه‌ ، بهترین سرقتِ دنیاست

چون هم دزیدیش زیباست

هم پس دادنش . . .


بهزاد
ساعت12:19---22 خرداد 1393


دیوارے ساختـہ ام از جنس غرور با بافتـہ اے از باورهایـم تا در روزهاے تنهایے و دلتنگے بـہ آن تڪیـہ ڪنم..


saman
ساعت8:42---22 خرداد 1393
نه باو از اونجا شروع میشه ک بزار بگم !

من بدبختیرو بوسیدم گذاشتم کنار کصافد هر روز میاد میگه یه بوس بده


jigily
ساعت23:23---21 خرداد 1393
تنها ادامه می دهم در زیر باران

حتی به درخواست چتر هم جواب رد میدهم

میخواهم تنهایی ام را به رخ این هوای دو نفره بکشم

ببار باران من نه چتر دارم نه یار


mamad7
ساعت21:31---21 خرداد 1393


بهزاد
ساعت20:13---21 خرداد 1393

❤ از عـجـایـب عـشـق...
هـمـیـن بـس!
تـنـهـا آغـوش هـمـانـی آرامـت مـی کـنـد ...
کـه دلـت را بـه درد آورده و آتـش زده!!! ❤



mar♥jan
ساعت16:59---21 خرداد 1393
من


دنیایمان را


نقش میکنم


اینجا درون نقش هایم بوسیدن آزاد است





key1 :'(
ساعت13:29---21 خرداد 1393
اونی که تو بش میگی عشقم
یادش بخیر ما بش چیزی نمیگفتیم سوت میزدیم خودش میومد
آره اینجوریاس

ــــــــــــــ

لعنــــــت به هـــررر چی هــــرزه و لــــاشـــیه لعـــــنت

این پستت خیلـــی لااااایک داشـــت آجــــی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:, ساعت 12:22 AM توسط [̲̅a̲̅][̲̅t̲̅][̲̅e̲̅][̲̅f̲̅][̲̅e̲̅][̲̅h̲̅] |